همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

ننگ قطری ها برملا شد/ فیفا قطر را به رشوه دادن برای میزبانی جام جهانی محکوم کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا سران قطر را به دادن رشوه برای خرید رای جهت میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ متهم کرد.

 بعد از انتخاب کشور قطر از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا به عنوان میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال در سال 2022 واکنش های انتقاد آمیز از سوی برخی کشورهای عضو مبنی بر این انتخاب صورت گرفت تا جایی که بسیار از این کشورها عقیده داشتند قطری ها تنها با دادن رشوه توانسته اند به این امتیاز برسند.

این نقل قول ها و اظهارات در ابتدا برای فیفا هیچ اهمیتی نداشت تا آنجا رییس این ارگان سپ بلاتر با قاطعیت تمام الز میزبانی قطری ها حمایت کرد بعد از این موضوع برگزاری جام جهانی 2022 در تابستان در کشوری مانند قطر که آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسایی دارد سوژه اصلی رسانه ها و سران ورزشی ممالک مختلف شد و بارها صحبت از انجام این مسابقات در زمستان به میان آمد که البته تا حدودی نیز فیفا به این امر ترغیب شد.

اما در تازه ترین واکنش ها فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا بعد از بحث و بررسی های بسیار پیرامون موضوع میزبانی قطر در سال 2022 این کشور را به دادن رشوه به اعضای مجمع برای خرید رای آنها جهت اخذ میزبانی رقابت ها متهم کرد.

در صورت تایید و اثبات این ادعا از سوی فیفا لکه ننگ دیگری دامن قطری های متمول که چشمان را به پول نفت دوخته اند خواهد گرفت عواقب بسیار سنگینی برای این کشور حاشیه خلیج فارس در بر خواهد داشت.

موضوع رشوه دادن قطری ها به سران فیفا در حالی مطرح می شود که این کشور از ماه ها پیش با صرف هزینه های میلیارد دلاری برای ساخت و آماده سازی ورزشگاه های مدرن جهت برگزاری رقابت های جام جهانی در سال 2022 تلاش می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد