همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

مایلی‌کهن با لباس رفتگری+ عکس

سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان قبل از شروع مسابقه به رختکن استقلال رفت و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرد و به نوعی بابت حرف‌هایی که در مورد شام مشترک اسکوچیچ و قلعه‌نویی زده بود از سرمربی استقلال دلجویی کرد.

* محمد مایلی‌کهن هم با لباس رفتگرها وارد ورزشگاه شد تا در واکنش به اظهارات علی دایی به نوعی از کارگران زحمتکش شهرداری حمایت کند.


دیدار دو تیم تا دقیقه 16 با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال در جریان است.

سنگسار دختر سوری به خاطر عضویت در فیسبوک

به گزارش دیلی میل این دختر با نام فاتوم الجاسم، به وسیله دادگاه تشکیل شده توسط نیروهای بنیادگرای داعش به دلیل عضویت در این شبکه اجتماعی به مرگ محکوم شد چرا که اعضای این گروه تروریستی بر این باورند که عضویت در فیسبوک غیر اخلاقی بوده و زنان نباید در این شبکه عضویت داشته باشند.

به گزارش سایت اگزمینر، دادگاه تشکیل شده توسط نیروهای داعش بیان کرده است که حکم عضویت در شبکه‌های اجتماعی برای زنان مانند حکم فساد زن است و با رای سنگسار همراه خواهد بود.

ادامه مطلب ...

ب‌.ام‌.و i8 ؛ یک سفینه واقعی +عکس

بازار خبر: گذشت زمان و افزایش قیمت سوخت‌های فسیلی بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی به دنبال تولید خودروهای هیبریدی که سوختشان ترکیبی از الکتریسیته و بنزین است، هستند. در این میان ب‌ام‌و یکی از شرکت‌هایی است که تلاش کرده تا مدل های لوکس و جوان‌پسند خود را در قالب خودروهای هیبریدی به تولید برساند.

ادامه مطلب ...

پسر رسول خادم همه را متحیر کرد+عکس

پسر رسول خادم همه را متحیر کرد+عکس

ایسنا: رامیز قلی‌اف گفت: ایران دارای استعدادهای زیادی است که برای کشف آنها باید بیشتر از این دقت کرد.


رامیز قلی‌اف در دومین شب اجرایش در جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت به روی صحنه رفت و از پوریا خادم - فرزند رسول خادم، قهرمان سابق کشتی جهان - که با ساز پیانو او را همراهی می‌کرد، به عنوان نابغه موسیقی نام برد.


او پس اجرای اجرای قطعه‌ای دست پوریا خادم را گرفت و خطاب به حاضران گفت: حتما از خودتان می‌پرسید که این نوجوانی که دستش را گرفته‌ام چه کسی است؟ او پوریا خادم، پیانیست نوجوان ایرانی است که از نظر من یکی از استعدادهای بی‌شمار سرزمین شماست و من سه ماه قبل با او آشنا شدم.

ادامه مطلب ...

سرگرمی عجیب و غریب جوانان عربستانی + تصاویر

در منطقه مرتفع "الحبله" در عربستان، شماری از جوانان راه عجیبی را برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت ابداع کرده‌اند.
این جوانان با چیدن سنگ‌های ریز و درشت زیر خودروهایشان آن‌ها را به مجسمه تبدیل می‌کنند.

ادامه مطلب ...

ساخت اولین هتل تخم‌مرغی جهان در چین (+عکس)

ساخت اولین هتل تخم‌مرغی جهان در چین (+عکس)

به گزارش ایسنا، این هتل که با سرمایه‌گذاری یک شرکت اروپایی در حومه شهر پکن، پایتخت چین در حال احداث است، در ماه می سال 2014 گشایش می‌یابد.


به گزارش شین‌هوا، نخستین هتل تخم‌مرغی جهان که پس از بهره‌برداری یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان خواهد بود، در وسط یک دریاچه مصنوعی در 45 کیلومتری شمال پکن در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی واقع شده و بیش از 900 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است.

ادامه مطلب ...

رد و بدل شدن پیامک‌های عجیب در شبکه اپراتورهای مختلف؛ تکلیف کاربران چیست؟!

اگرچه مدتی است پیامک‌ها در اغلب موارد بدون ایجاد وقفه برای طرف مقابل ارسال می‌شوند، اما هم چنان در مواردی که پیامکی میان دو اپراتور مختلف ( میان خطهای ایرانسل، همراه اول و رایتل) ارسال شود مشکلاتی وجود دارد که طی روزهای گذشته حجم این مشکلات برای مشترکان به مراتب بیشتر از گذشته بوده است.

 

به گزارش ایسنا، یکی از مشترکان در این باره می‌گوید: پیامکی را از خط خود برای یکی از دوستانم که صاحب سیم‌کارت اپراتور دیگری است ارسال کردم اما در نهایت تعجب متوجه شدم دو خط توضیح به متن پیامک من اضافه شده و فرد طرف مقابل پیامکی با محتوای متفاوت دریافت کرده است.

ادامه مطلب ...

نرخ تورم انگلیس چقدر است؟

دفتر ملی آمار انگلیس اعلام کرد تورم قیمت مصرف کننده بر مبنای سالانه از دو درصد در دسامبر به 1.9 درصد در ژانویه کاهش یافت که پایین‌ترین نرخ سالانه تورم از نوامبر 2009 به این سو به شمار می‌رود. هدف بانک مرکزی انگلیس برای تورم، دو درصد است.

انتظار می‌رود با کاهش فشارهای تورمی در انگلیس قدرت هزینه مصرف کننده افزایش پیدا کند. روند رشد قیمت‌ها در این کشور طی پنج سال گذشته بالاتر از دستمزدها بوده و کاهش استانداردهای زندگی را به دنبال داشته است.

مقامات بانک مرکزی انگلیس اعلام کرده‌اند پیش از تصمیم برای بالا بردن نرخ بهره از سطح اندک 0.5 درصد، باید از قوی بودن احیای اقتصادی مطمئن شوند.

ادامه مطلب ...

کانتینری که تبدیل به خانه ای مجلل شد + تصاویر

این کانتینر که کانتینرهای حامل بار در کشتی های باربر به حساب می آید، توسط کارمند سابق کشتیرانی آمریکا خریداری شده و با مشارکت یک معمار فضای داخلی آن به شکل خیره کننده ای زیبا و جذاب از آب در آمده است.
 
ادامه مطلب ...

آیا باورتان می‌شود اینجا مدینه است +عکس

این تصویر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مدینه منوره و در نزدیکی مسجد ذوقبلتین گرفته شده است که این صحنه همه زائران را متعجب کرده بود.

این گزارش حاکی است، با توجه به جایگاه شهر پیغمبر اکرم و مکه مکرمه، دولت عربستان قوانین سختی را در این دو شهر لحاظ می‌کند تا مردم شان و جایگاه این دو شهر مقدس را حفظ کند اما تا کنون در این امر موفق نبوده است.

 

انتقال وحشیانه ایدز به 300 دختر+عکس

انتقال وحشیانه ایدز به 300 دختر+عکس

به گزارش جام نیوز، بر اساس گزارشها "دیوید منگام" 38 ساله آمریکایی پس از یک تصادف در سال 2003 و تزریق خون آلوده مبتلا به ویروس ایدز HIV مثبت شد از همان سال تصمیم به انتقام جویی گرفت.

پلیس پس از تحقیقات پی به آمار تاسف باری از انتقام جویی این مرد برد و مشخص گردید از سال 2003 تاکنون او حدود 300 نفر را در ایالت های میسوری پس از تجاوز جنسی آلوده به ویروس HIV مثبت نموده است.

ادامه مطلب ...

ولخرجی های عجیب فوتبالیست ها (+عکس)

به گزارش  نورنیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ در میان ولخرجی های متعدد فوتبالیست ها می توان 7 مورد را در فهرست ولخرجی های عجیب و حتی احمقانه قرار داد : 
 
جبرئیل سیسه : ملی پوش فرانسوی تیم لیورپول در سال 2005 بالغ بر 2 میلیون پوند برای خرید عنوان «لردسیسه» هزینه کرد. عنوان «لرد» فقط به برخی خانواده های اصیل اروپایی از سال 1086 میلادی به بعد اعطاء شد اما سیسه توانست این عنوان اشرافی را خریداری کند.
 

 

ادامه مطلب ...

صحنه ای جنجالی در قسمت پایانی «حریم سلطان» +عکس

صحنه ای جنجالی در قسمت پایانی «حریم سلطان» +عکس

عصر ایران در ادامه نوشت: پخش صحنه هایی در قسمت آخر این سریال ترکی که در آن سلطان سلیمان، به دست خود پسرش مصطفی را خفه می کند، بخش عمده ای از مخاطبان را به واکنش علیه این شاه عثمانی واداشته است.
 
پخش این قسمت از سریال در عین حال تاثیر مثبتی در رویکرد مردم ترکیه نسبت به شاهزاده مصطفی و مقبره او داشته، چرا که شمار زیادی از شهروندان در شهر بورسا به زیارت مقبره این شاهزاده شتافته و استاندار بورسا هم تصمیم به ترمیم مقبره و توسعه محوطه آن گرفته است. 

ادامه مطلب ...

انواع بیمه عمر و مزایای آن

در حال حاضر در دنیا اکثر مردم کشورهای توسعه یافته و یا درحال توسعه بیمه عمر استفاده کرده و از مزایای آن بهرمند می‌شوند اما متاسفانه در کشور ما درصد خیلی کمی از مردم با این نوع بیمه آشنایی دارند و استفاده می‌کنند به همین منظور به تعریف این بیمه و مزایای آن پرداختیم.
 
انواع بیمه عمر کدام است؟

 بیمه عمر یا همان بیمه‌های زندگی شامل « بیمه عمر و پس انداز »،«بیمه نوزادان»، «کودکان»،
«نوجوانان»، «بیمه عمر جامع زندگی»، «بیمه تمام عمر»، «بیمه عمر زمانی»، «حامی (هزینه های کفن و دفن)»، «بیمه جهیزیه»، «بیمه مهریه» و غیره می‌شود که متداول ترین بیمه های عمر عبارتند از «بیمه جامع زندگی، بیمه عمر نوزادان، کودکان و نوجوانان و بیمه عمر و پس انداز» است.

ادامه مطلب ...

سقوط مرگبار اتوبوس در جاده هراز (عکس)

اتوبوس مسافربری صبح روز سه شنبه در مسیر آمل به سمت تهران در حال عبور از محور هراز در منطقه زیارباغ به علت ترکیدگی لاستیک منحرف شده و به عمق دره سقوط کرده است.
ادامه مطلب ...

درگیری شدید دایی و پروین در جلسه با خادم

خبرورزشی نوشت: موضوعی که خبرگزاری‌ها به‌خصوص ایرنا؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی به صورت خلاصه به آن اشاره کرده، به طور کامل این طور بوده است: دایی، پروین، گرشاسبی، منتقمی، هدایتی و خادم وارد جلسه می‌شوند. خادم در جلسه می‌گوید: دایی نباید تا این حد تحت فشار قرار بگیرد که در یک برنامه زنده تلویزیونی بگوید کارکنان شهرداری این‌قدر پول می‌گیرند و بازیکن بزرگ فوتبال جهان آنقدر و...

دایی میان حرف‌های خادم رفته و می‌گوید: صبر کنید! من حرفی نزدم که بخواهم کسی را تحقیر یا تخریب کنم. منظور من فقط نشان دادن فاصله طبقاتی بوده و اما هستند کسانی که پشت‌سر من زیاد حرف می‌زنند و هرجا می‌روند، چیزهایی می‌گویند که واقعیت ندارد.

ادامه مطلب ...

تصویری منحصر به فرد از توسعه مسجد الحرام

 

پایگاه اطلاع رسانی حج: خانه کعبه این روزها در حصار لودرهایی قرار گرفته است که جهت توسعه و رفاه زائران شبانه روز مشغول خاکبرداری اطراف حرم امن الهی هستند.

ادامه مطلب ...

عضو جدید کراواتی شورای شهر +عکس

علی صابری عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر تهران به عنوان جانشین مسعود سلطانی‌فرد صبح امروز بدون حضور فرماندار تهران و توسط نماینده وی در جلسه علنی شورا منصوب شد.

نامه ای که رسیدنش 100 سال طول کشید (+عکس)

نامه ای که رسیدنش 100 سال طول کشید (+عکس)

نیک صالحی : تاریخ این نامه به سال 1916 میلادی بازمی گردد و در پشت یک شومینه در شهر کرکوال واقع در جزایر اورکنی اسکاتلند یافت شد.

مسئولان کتابخانه اورکنی پس از کشف این نامه  تلاش گسترده ای را از طریق اینترنت برای یافتن خانوده دیوید فیلیپس آغاز کردند و در نهایت یکی از بستگان دور وی در کانادا ، نویسنده این نامه را شناخت .

این نامه قرار است به زودی به نوه دختری ملوان انگلیسی در منچستر انگلیس تحویل داده شود.

10 روز مشهوری که در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود

10 روز مشهوری که در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود
مراسم در هرکشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود. اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند 

مردم جهان روزهای زیادی را در طول سال جشن می‌گیرند،‌ نه فقط برای اینکه بیماری و درد را به یاد دیگران بیندازند، ‌بلکه برای اینکه تمام مردم این کره زمین با هم یکی و متحد شوند. مراسم در هرکشوری مطابق با آداب و سنن و قوانین دولتی آنجا برگزار می‌شود. اما هدف غایی و بنیادی این روزها این است که مردمان جهان با هم هماهنگ شوند به این امید که جهانی آرام و بدون جنگ و بدون بیماری داشته باشیم.
پس ما هم روزهایی را مثال زده ایم که تقریبا در تمام کشورها در این روزها مراسمی ‌برگزار می‌شود و در تقویم به عنوان روزهای مهمی‌ مشخص شده اند. امیدواریم این اطلاعات آموزنده باشد.
ادامه مطلب ...

لاین فیلتر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دلایل فیلتر شدن اپلیکیشن موبایلی "لاین چت" را چنین عنوان کرد:

به دلیل اینکه نرم‌افزار لاین علاوه بر جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضاء، حریم خصوصی آنها را نقص نموده و در عین حال این نرم افزار عامل انتشار بسیاری از محتواهای مجرمانه غیراخلاقی و مستهجن که برای نوجوانان ضررهای جبران ناپذیری را به‌دنبال داشته و به خاطر آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی که برای جامعه در بر داشته و دارد و همچنین به لحاظ اینکه ایجادکنندگان این نرم افزار در خارج از کشور قرار داشته و به هیچ وجه پاسخگوی تخلفات خود و شکایات خانواده های زیان دیده نبوده و نیستند؛ بنابراین کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در اجرای درخواست‌های متعدد خانواده های آسیب دیده ناچار به فیلتر و مسدود سازی نرم افزار مذکور گردیده است.

در پایان این توضیحات خطاب به کاربران گفته شده که "شما می‌توانید از سایر نرم افزارهای مشابه داخلی برای جایگزینی ارتباطات صوتی، متنی و تصویری و ویدئوی کم‌هزینه استفاده کنید."

ادامه مطلب ...

شخصیت شناسی از روی رنگ مو



موهای سیاه: اشخاصی که موهای سیاه دارند، دارای شخصیتی قوی و استوار و پر جذبه هستند، دوست دارند عصبانیت خود را ظاهر کنند، بسیار ساده و زود عصبانی میشوند و در مقابل امور سخت، صبر و استقامت زیادی از خود نشان میدهند، بسیار صبورند و در بسیاری از امور هم خواستار نو گرایی و تجدد میباشند در تنها چیزی که ممکن است در تغییرش تردید نشان دهند، همان تغییر رنگ موهایشان میباشد. چنین افرادی دارای شخصیت آرام و رمانتیک میباشند.

ادامه مطلب ...

هر ساعت 3 نفر در تصادفات کشته می‌شوند

به گفته رئیس کنگره ایمنی جاده‌ها، در تصادفات جاده‌ای ایران در هر ساعت سه نفر جان خود را از دست می‌دهند.

پروفسور گرجی در نشست خبری سومین کنگره ایمنی جاده‌ها با بیان اینکه این کنگره با همکاری پلیس راه، سازمان امداد و نجات، وزارت بهداشت و ... در راستای بهبود ایمنی راه‌ها فردا و پس فردا (بیست و نهم و سی‌ام بهمن ماه) برگزار می‌شود، گفت: توجه به بحث ایمنی راه‌ها برای کودکان به عنوان دستور کار سومین کنگره ایمنی جاده‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد، چرا که توجه داشته باشید در کشور ما قانونی در مورد وضعیت ایمنی راه‌ها برای کودکان وجود ندارد و این در حالیست که حدود 30 تا 50 درصد از کشته‌های تصادفات و یا مجروحان سوانح جاده‌ای را کودکان تشکیل می‌دهند.

گرجی با بیان اینکه تحقیقات نشان داده است که کودکان در صورت صدمه به سر، در برابر بیماری‌ها مقاوم هستند گفت: در همین راستا از متخصصان اروپایی و آمریکایی که در این زمینه تجارب زیادی دارند، درخواست کرده‌ایم که نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهند.

ادامه مطلب ...