همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

خفه کردن زن به جرم دخترزایی!

مرد افغانی همسرش را به دلیل به دنیا آوردن دختر به قتل رساند.

 بنابر اعلام پلیس افغانستان، همسر این زن وقتی متوجه شد که همسرش برای بار سوم نوزاد دختر به دنیا آورده است، او را به قتل رساند.

پلیس منطقه «قندوز» در توضیح این پرونده گفت: «شرمحمد» همسر این زن هفته گذشته پس از اینکه یکی از همسایگان جسد «استری» 22 ساله را در پیدا کرد، پا به فرار گذاشت.

به گفته پلیس محلی، بررسی‌های پزشکی قانونی از جسد این زن نشان می‌هد که وی بر اثر خفگی کشته شده است.

یکی از نزدیکان «استری» گفت: او پیش از این به ما گفته بود که همسرش به دلیل به دنیا آوردن نوزاد دختر او را تهدید به مرگ کرده است.

پلیس در بررسی این پرونده‌ مادر متهم به قتل را به اتهام همدستی با پسرش در ارتکاب به این قتل دستگیر کرده است. این در حالی است که مادر شوهر «استری» مدعی است عروسش اقدام به خودکشی کرده است.

پلیس با رد این ادعا گفت: در بررسی‌های صورت گرفته نشانی از وجود طناب در کنار جسد یا اثر جراحت بر روی گردن مقتول وجود ندارد.

پلیس افغانستان با اشاره به شکنجه «سحرگل» که مورد اذیت و آزار شوهر و خانواده شوهرش قرار گرفته بود، گفت: در چند ماه گذشته این چندمین موردی است که زنی توسط همسر یا خانواده همسرش مورد شکنجه و آزار قرار می‌گیرد.

به گفته پلیس افغانستان، وقوع این گونه جرائم، به جرائمی معمول در این کشور به خصوص در مناطق روستایی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در فرهنگ مردم افغانستان، فرزند پسر نعمت خانه و فرزند دختر نشانه‌ای از قحطی در خانواده محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد