همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

همه چیز ازهمه جا

عکس و مطالب خوندنی ودیدنی

صادقانه جواب دهید:چی از زندگی فهمیده اید؟

فهمیده ام که باز کردن پاکت شیر از طرفی که نوشته است از این قسمت باز کنید سخت تر از طرف دیگر است. (54 ساله)
فهمیده ام که نباید بگذاری حتی یک روز هم بگذرد، بدون آنکه به زنت بگویی «دوستت دارم» (61 سال)


 

فهمیده ام که اگر عاشق انجام کاری باشم، آن را به نحو احسن انجام می دهم. (48 ساله)
فهمیده ام که وقتی گرسنه ام نباید به سوپر مارکت بروم. (38 ساله)
فهمیده ام که می شود دو نفر دقیقا به یک چیز نگاه کنند ولی دو چیز کاملا. متفاوت ببینند. (20 ساله)
فهمیده ام که وقتی مامانم میگه «نه» یعنی حالا باشه تا بعد (7 ساله)
فهمیده ام که من نمی تونم سراغ گردگیری میزی که عکس ها روی آن است بروم و مشغول تماشای عکس های آلبوم نشوم (42ساله)
فهمیده ام که بیش تر چیزهایی که باعث نگرانی من می شوند هرگز اتفاق نمی افتد. (64 ساله)
فهمیده ام که وقتی مامان و بابا سر هم دیگه داد می زنند من می ترسم. (5 ساله)
فهمیده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک زندگی خوب «حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند» (72 ساله)
فهمیده ام که وقتی من خیلی عجله داشته باشم، نفر جلوی من اصلا عجله ندارد (29 ساله)
فهمیده ام که بیش ترین زمانی که به مرخصی احتیاج دارم زمانی است که از تعطیلات برگشته ام. (38 ساله)
فهمیده ام که مدیریت یعنی: ایجاد یک مشکل - رفع همان مشکل و اعلام رفع مشکل به همه (34 ساله)
فهمیده ام که اگر دنبال چیزی بروی بدست نمی آوری، باید آزادش بگذاری تا به سراغت بیاید. (29 ساله)
فهمیده ام که در زندگی باید برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم ولی نتیجه را به خواست خدا بسپارم و شکایت نکنم. (29 ساله)
فهمیده ام که عاشق نبودن گناه است. (31 ساله)
فهمیده ام هر چیز خوب در زندگی یا غیر قانونی است و یا غیر اخلاقی یا چاق کننده و... فهمیده ام مبارزه در زندگی برای خواسته هایت زیباست اما تنها در کنار کسانی که دوستشان داری و دوستت دارند! (27 ساله)
در زندگی فهمیده ام در فکر عوض کردن همسرم نباشم خودمو عوض کنم و وفق بدم به موقعیتها و مراحل مختلفه زندگیم تا بتونم با بینش واضح زندگیم رو با خوشحالی و سرور ادامه بدم.
هرکسی مسئول خودش هست، می باید آدم درستی باشم هر کسی. تو قبر خودش میخوابه، (42 ساله)
فهمیده ام که وقتی طرف مقابل داد میزند صدایش به گوشم نمی رسد بلکه از آن رد می شود. (50 ساله)
فهمیده ام هر کس فقط و فقط به فکر خودشه، مرد واقعی اونه که همیشه و در همه حال به شریکش هم فکر کنه بی منت. (35 ساله)
فهمیده ام برای بدست آوردن چیزی که تا بحال نداشتی باید بری کاری رو انجام بدی که تا بحال انجامش نداده بودی! (36 ساله)
راستی شما چی از زندگی فهمیده اید؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد